- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
אנחנו, בלוג’יק פינג, יודעים כי כל אתר שעולה לאוויר הוא תוצר של השקעה רבה ומלווה בציפיות רבות להצלחה ולקידום אפקטיבי של העסק שעומד מאחוריו. אך למרות זאת, אתרים רבים ברשת אינם מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם, מאחר ויש בהם ליקויים מסוגים שונים.
גם אתרים שהושקעה בהם מחשבה רבה והושקעו בהם תקציב גדול והרבה כוונות טובות, עלולים שלא להצליח להביא נפח תנועה משמעותי של גולשים ולא להצליח לייצר פניות של לקוחות מתוך האתר (או ביצוע רכישות, אם מדובר באתר מכירות). מאחר ואתר עסקי הוא קודם כל פלטפורמה שיווקית, כאשר האתר לא מייצר הכנסות, הוא מחמיץ את ההזדמנויות הגלומות בו.
למרבה המזל, עולם השיווק הדיגיטלי באינטרנט הוא תחום דינמי ביותר. ניתן לבצע אופטימיזציה לכל סוג של אתר, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות בשטח שהוא מביא. אנחנו מציעים שירות של ניתוח יסודי של אתרים קיימים ומתן המלצות אפקטיביות לשיפור שניתן ליישם בהם. ההמלצות המקצועיות שלנו נוגעות גם להיבטים הטכניים והמבניים של האתר, וגם להיבטים השיווקיים והתוכניים שלו. הניתוח שאנו מבצעים מבוסס על ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים, הבנה והכרה של דרישות של מנוע החיפוש של גוגל השונות והוא כבר הוכיח את עצמו מבחינה עסקית עבור לקוחות רבים, שמרביתם ממשיכים לעבוד עמנו לטווח ארוך.
המלצות בהיבט הטכני של האתר
אנשי המקצוע שלנו יבחנו קודם כל את ההיבטים הטכניים של האתר שהם מנתחים ברמת קוד האתר, חלק מהיבטים הללו כוללים את מהירות טעינת דפי האתר, את רמת הידידותיות שלו למשתמש, את ממשק המשתמש וחוויית המשתמש שהאתר מייצר, כל נושא המיקרו דטה שקיים באתר, את מידת ההתאמה שלו לתצוגה בכל סוגי המכשירים והמסכים (בעיקר מבחינת ההתאמה למובייל), האם תעודת אבטחה קיימת באתר ואם כן האם היא תקינה (תעודת SSL) ועוד.
שיפור בהיבטים טכניים אלו ועוד רבים אחרים הינם הכרח קריטי כיום על מנת להתקדם במנוע החיפוש של גוגל ולקבל חשיפה רבה יותר, להגדיל את משך הזמן שהגולשים נמצאים באתר ולשפר את יכולת ההמרה של האתר (כלומר, כמה גולשים משאירים פרטים או רוכשים מוצר באתר).
המלצות בהיבט השיווקי והתוכני
ההיבטים הטכניים חשובים מאוד, אך גם הפן השיווקי והתוכני של האתר חשוב לא פחות. מכיוון שאנו מאמינים כי לכל אתר יש פוטנציאל מסחרי ושיווקי עצום בתחומו, אנחנו בודקים גם כמה איכותי התוכן באתר האם הוא משוכפל בעיני גוגל?, התוכן הוא מה שיתפוס בסופו של דבר את תשומת הלב של המבקרים, והוא צריך להיות מקורי, מעניין ובעל ערך מוסף. אנשי המקצוע שלנו יבדקו את התוכן וגם את ההיבטים השיווקיים הנוספים של האתר, ויגישו המלצות שנועדו לסייע בקידום האתר ובהשגת תוצאות טובות יותר מבחינת יחס ההמרה של האתר.
כך משפרים את סיכויי ההצלחה של האתר
המטרה העיקרית של כל פעולת ניתוח שאנו מבצעים, היא הגדלת סיכויי ההצלחה של האתר. זאת מתוך הבנה מלאה כי לכל אתר יש פוטנציאל רב, שכנראה עדיין לא מומש. כאשר אנו מתחילים כל תהליך שכזה, אנחנו דואגים להכיר מקרוב את הלקוח ואת העסק שלו, מתוך מחויבות עמוקה להצלחה שלו. כל אתר שאנו מנתחים עובר תחת ידיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר שלנו, שיש בידיהם את הכלים לעזור לאתר להתקדם במנועי החיפוש, לשפר את הביצועים שלו ולהגדיל את רמת ההכנסות שהוא מייצר.