ניהול תוכן ב GMB

פרופיל Google My Business (GMB) הוא פרופיל עסקי שניתן לפתוח בחינם, ומופיע בתוצאות חיפוש מקומיות ובמפות של גוגל. בנוסף לכך, הפרופיל יכול להופיע גם בחיפושים שונים נוספים בגוגל מבוססי מיקום פיסי של המחפש וכן בחיפוש של שם המותג של העסק. 

כל מי שנוהג לחפש בגוגל וודאי מכיר את התוצאות המובלטות המופיעות מעל תוצאות החיפוש הרגילות, ומכילות 3 חברות מסוימות עם פרטי המיקום שלהן ופרטים נוספים. תוצאות אלו מופיעות רק כאשר לחברות יש פרופיל GMB. מה שמופיע הוא למעשה צורה מוקטנת של עמוד ה-GMB שלהן. 

GMB – שטח פרסום רב ערך בגוגל

לניהול עמוד GMB יש יתרונות רבים. היתרון המובהק ביותר הוא שכאשר הפרופיל מופיע בתוצאות החיפוש, הוא תופס מקום אסטרטגי ורב ערך ביותר, שמשמש למעשה כשטח פרסום שגוגל מספקת בחינם. עמודי ה-GMB מופיעים בצורה בולטת מאוד, ולכן מושכים תשומת לב רבה מצד המשתמשים. בנוסף לכך, ניתן להתקשר ישירות מתוצאות החיפוש של גוגל אל בית העסק, וכן להיכנס לאתר הבית שלו בקלות. גוגל מספקת גם דיווח חודשי קבוע על כמות הפעמים שהפרופיל מוצג מדי חודש, וכמות הפעמים שבוצעה שיחה לעסק או כניסה לאתר שלו מתוך עמוד ה-GMB. 

איך מנהלים את פרופיל ה-GMB?

פרופיל ה-GMB מכיל מידע רב ערך עבור הגולש. הוא כולל את המיקום המדויק על המפה של העסק, את פרטי הקשר שלו, את שעות הפתיחה, קישור לדף הבית שלו וכן תמונות שמעלה מנהל הפרופיל ומידע נוסף כגון ביקורות והמלצות ושאלות ותשובות שהגולשים מספקים. 

כאשר אנו בלוג’יק פינג מנהלים עמוד GMB, אנחנו דואגים קודם כל להדגיש ללקוחות שלנו את החשיבות שלו.  אם פרופיל כזה אינו קיים עדיין, אנחנו דואגים להקים אותו. לאחר מכן אנחנו ממלאים את כל הפרטים שניתן להכניס לפרופיל, מכניסים תמונות ייצוגיות שיכולות לעודד גולשים לפנות לעסק וגם מעודדים לקוחות עבר והווה של העסק לספק מידע איך לצבור המלצות חיוביות עם דירוג של חמישה כוכבים מלקוחות העסק. להמלצות שמופיעות בפרופיל ה-GMB יש כוח שיווקי רב, והן יכולות להשפיע במידה משמעותית על רמת המוטיבציה של הגולש להתקשר לעסק או להיכנס לאתר שלו. 

בנוסף לכך, ניהול העמוד כולל עידוד של גולשים למלא שאלות ותשובות על העסק, ובכך לתרום לפרופיל GMB מלא יותר בפרטים שיכול לסייע בקמפיין השיווקי שלו וכן ניתן להכניס הצעות שיווקיות ופוסטים של מידע שונה על העסק או פעילותו.  

ניהול תוכן שמשדרג כל פרופיל GMB

לפרופיל GMB שמוקם ומנוהל כהלכה יש כוח רב. הוא מאפשר לקבל חשיפה משמעותית לעסק בתוצאות החיפוש של גוגל בחינם. כל עסק שיש לו כתובת מוגדרת יכול להקים עמוד GMB, ולהעלות אליו תכנים בהתאם. מכיוון שאנו מודעים לפוטנציאל הגלום בפרופיל GMB, חשוב לנו לנהל אותו עבור הלקוחות שלנו ולדאוג להוציא את המקסימום מכל פרופיל שכזה. 

ניהול תוכן ב-GMB הוא רק כלי אחד מסל הכלים שאנו מציעים ללקוחות שלנו. זהו כלי חשוב בעולם השיווק בגוגל, ואליו מצטרפים כלים נוספים של קידום אורגני וקידום ממומן, בהם אנו מתמחים גם כן. אנחנו מזמינים אתכם לקבל חבילת שיווק אסטרטגי כוללת, וליהנות משירותים של טובי המקצוענים בתחום השיווק הדיגיטלי והמיתוג, המחויבים להצלחה שלכם ומאמינים כי אין מטרה שאין ביכולתנו להגשים ביחד. 

דילוג לתוכן