- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
כאשר מחפשים בגוגל, התוצאות המתקבלות מתחלקות לכמה סוגים. החלק העליון ביותר כולל מודעות ממומנות. המודעות האלו נראות כמו תוצאות חיפוש רגילות, אך מצוין לצידן שהן מודעה. מתחת לתוצאות הממומנות, במקרים מסוימים מופיעה גם קרוסלה של מוצרים או שמופיעות תוצאות מקומיות. רק לאחר מכן מופיעות התוצאות האורגניות, שמדורגות על פי האלגוריתם של גוגל ואינן ממומנות.
מכיוון שהמודעות מוצגות ראשונות, יש להן ערך אסטרטגי ושיווקי רב. גולשים רבים נכנסים קודם כל אל התוצאות האלו, ורק לאחר מכן אל התוצאות האורגניות הראשונות. כדי להופיע בתוצאות הממומנות, יש לפתוח ולנהל קמפיין בפלטפורמה של גוגל שנקראת Google Ads.
איך עובד הפרסום בגוגל ADS?
מודל הפרסום בגוגל מבוסס על צורת תשלום בשם PPC (Pay Per Click). זה אומר שהמפרסם מחליט על תקציב חודשי מסוים לפרסום, ומשלם בפועל לגוגל רק בכל פעם שמשתמש כלשהו לוחץ על המודעה. מדובר במודל מהפכני בעולם הפרסום, מאחר ובדרך כלל, התשלום על מודעות מבוסס על כמות החשיפה שהן מקבלות. במקרה הזה, אם המודעה מוצגת אך הגולש לא לחץ עליה – לא יתבצע כל תשלום.
לאחר שהמשתמש לוחץ על המודעה, הא מופנה לאתר הבית של החברה או לדף נחיתה ייעודי. דפי נחיתה הם דפים ממוקדים שעוסקים בדרך כלל בקידום של מבצע או שירות ספציפיים. בשונה מדף הבית של האתר, דף נחיתה לא יעודד את הגולש לעבור לעמוד נוסף, אלא יתמקד במתן מידע מפורט ויכיל טופס להשארת פרטים בסופו. המטרה של דפי נחיתה היא לאסוף מספר רב ככל האפשר של פרטי קשר, וליצור עניין סביב קמפיין שיווקי מסוים.
יצירת מודעות אפקטיביות ודפי נחיתה ייעודיים הם אמנות בפני עצמה, שדורשת היכרות מעמיקה עם העסק שעבורו מתבצע הקמפיין. כדי להצליח בקמפיין, יש לדעת לנהל אותו נכון מבחינה תקציבית, ללמוד מהניסיון המצטבר בהרצתו, ליצור טקסט חכם במודעה וכן דף נחיתה מעורר השראה שיעמוד מאחורי המודעה עצמה.
התאמת תקציב הפרסום הממומן
בניגוד לקידום אורגני בגוגל, שהוא תהליך איטי והדרגתי יותר, כאשר אנו מדברים על פרסום ממומן בגוגל, אנחנו עוסקים בקמפיין עם תוצאות מהירות ומיידיות. המודעות מתחילות להיות מוצגות כבר לאחר פתיחת הקמפיין, ומתחילות למשוך את הגולשים. ככל שהתקציב המוקדש לקמפיין הוא גדול יותר, גוגל תציג יותר פעמים את המודעה. לכן, יש להתאים את רמת התקציב לנישה הספציפית שבה עובדים. ישנם תחומים שבהם המחיר לכל קליק הוא גבוה יותר או נמוך יותר – בהתאם לרמת התחרות. תחום התיירות, למשל, הוא תחום יקר מאוד שדורש בדרך כלל תקציבי עתק. המומחיות שלנו היא בהתאמת התקציב האופטימלי לנישה של הלקוח שלנו, מתוך ניסיון עשיר ביותר במגוון רחב של תחומים עסקיים. אנחנו נוכל להמליץ לכם על גובה התקציב המומלץ, מתוך ניסיון שמבוסס על בניית קמפיינים מוצלחים בכל רמות התקצוב – החל מקמפיינים עתירי תקציב ועד קמפיינים לעסקים קטנים יותר.
פרסום בגוגל עם לוג’יק פינג
אנחנו בלוג’יק פינג מחזיקים בניסיון רב שנים בניהול קמפיינים של פרסום ממומן בגוגל כמו כן אנו שותף מוסמך של חברת גוגל בניהול קמפיינים. כדי להצליח בקמפיין, אנחנו יודעים כיצד ליצור טקסט חכם וממוקד במודעה, כיצד לתקצב באפן אופטימלי כל קמפיין, וכיצד לשפר אותו באופן מתמיד לאור הביצועים שלו בכל חודש.
הלקוחות שלנו יודעים כי כאשר הם נעזרים בנו לביצוע פרסום ממומן בגוגל ADS, הם יכולים להיות בטוחים שהקריאייטיב יהיה מקורי ויצירתי ושטובי המוחות שלנו ינהלו את הקמפיין ויבצעו בו אופטימיזציה מתמדת כדי להגיע לרמת הביצועים האופטימלית. כל תהליך של פרסום בגוגל מלווה באיסוף וניתוח של נתוני הקמפיין, שאותם אנו גם חולקים עם הלקוחות שלנו, כדי שיהיו מעורבים באופן מלא בתהליך. כמו בכל קמפיין שאנו מבצעים, הראייה השיווקית שלנו היא תמיד כוללת ולטווח ארוך – כך שקמפיינים ממומנים בגוגל הם רק חלק אחד מסל הכלים הכולל שאנו מציעים ללקוחות שלנו.