- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
ישנם כמה כללים בסיסיים שחשוב להקפיד עליהם בניהול של כל קמפיין שיווקי דיגיטלי. אחד מהכללים האלה הוא שללא מעקב יסודי אחר נתוני הקמפיין, לא ניתן להפיק ממנו את המיטב. לכל פלטפורמה שבה מתבצע קידום יש את הכלים הסטטיסטיים שלה, ומנהל קמפיין טוב יודע כיצד לנתח את הנתונים ולבצע תהליך מתמיד של למידה ואופטימיזציה. ללא מעקב מדויק אחרי הביצועים של כל קמפיין, קשה למדוד את ההצלחה שלו וקשה גם להסיק מסקנות אופרטיביות ואפקטיביות לגבי האופן שבו ניתן לטייב אותו.
לשם כך מסייע מאוד השימוש בכלי גוגל תג מנג’ר, שמאפשר לנהל בקלות את כל גורמי המעקב בכל קמפיין. בנוסף לכך, מומלץ מאוד להיעזר בשימוש במספרי מעקב. מספרי מעקב מאפשרים לחבר בין מספר טלפון עסקי לבין מערכת שמנטרת ומתעדת את מספר השיחות שמתבצעות בפועל, כאשר הן מחויגות מתוך האתר או מתוצאות החיפוש של גוגל.
מהם מספרי מעקב?
השימוש במספרי מעקב מאפשר לקבל נתונים על מספר השיחות המגיע מתוך האתר שלכם או מתוך תוצאות החיפוש בגוגל אל העסק שלכם. מדובר בדרך נוספת שמאפשרת לבצע מעקב וניתוח של נתונים, וכך ללמוד על הביצועים של הקמפיינים השיווקיים שמתבצעים ברשת.
השימוש במספרי מעקב מתאים מאוד לכל עסק שניתן לפנות אליו דרך הטלפון לצורך מכירה או מתן שירות. מבחינה טכנית, השימוש במספרים אלה הוא פשוט מאוד, וניתן לשלב אותו בקלות ישירות באתר או עם שימוש בגוגל תג מנג’ר ובגוגל אנליטיקס. השילוב של אמצעי הבקרה האלה מאפשר לקבל תמונה מלאה ועקבית של ביצועי האתר וביצועי כל קמפיין ממומן, ולשפר אותם בהתאם לתוצאות המתקבלות.
כך מקדמים נכון עסקים ברשת
קידום נכון של עסקים ברשת מצריך שילוב של מספר כלים, תוך מעקב מתמיד אחר הביצועים שלהם. האמצעים היעילים ביותר לשם כך הם קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן בגוגל ובמדיה החברתית. בנוסף לכך, חשוב מאוד שאתר הבית של החברה שלכם יהיה עשיר בתוכן, בעל ערך מוסף לגולשים וכזה שממשק המשתמש בו הוא מצוין ומותאם גם לצפייה במכשירי מובייל.
בנוסף לקידום העסקי שמתבצע באתר הבית, חשוב גם לבצע קידום ממומן מפעם לפעם, כדי להגיע לקהל היעד של העסק בצורה הממוקדת ביותר. אחד מהדברים החשובים שאנו שמים עליהם דגש בכל ביצוע של קמפיין ממומן, הוא איכות הדיווח והמעקב אחרי הביצועים. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, אנחנו מאמינים בשיתוף מלא של הלקוחות שלנו בכל שלב בדרך, תוך שליחת דו”חות קבועים ועקביים ושיחות מעקב על בסיס קבוע.
לוג’יק פינג: דיווח מוקפד ומלא בכל שלב בדרך
אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו הם שותפים לדרך, במלוא מובן המילה. לכן אנחנו דואגים להעניק לא רק שירות מקצועי ואפקטיבי, אלא גם דיווח מלא ושקוף על הביצועים של כל קמפיין. אנחנו משתמשים לשם כך בכלי מעקב ומחקר מתקדמים ביותר, ומקפידים על שליחת דו”חות ביצועים ללקוחות באופן קבוע. אנחנו גם מבינים היטב כי חלק בלתי נפרד מההצלחה של כל קמפיין היא יכולת המעקב אחר מדדי הביצועים שלו, וכך אנו יכולים גם ללמוד ולשפר את הקמפיינים שאנו מנהלים.
אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים שלנו להצלחה, ולבחור בחברת פרסום דיגיטלי שמבינה היטב את הצרכים שלכם, ופועלת מתוך מחויבות מקסימלית למימוש הפוטנציאל של החברה שלכם, על ידי שימוש מותאם אישית בכל סל הכלים של השיווק הדיגיטלי.