ניתוח אתר – חיבור למערכת חיצונית לקבלת לידים

אחת מהמטרות המובהקות של אתרי אינטרנט מסחריים היא קבלת לידים של לקוחות פוטנציאליים. ליד הוא בעצם פנייה של לקוח שמתקבלת במחשבי החברה. ליד הוא עדיין לא מכירה של ממש. הוא שלב בדרך לכך, פוטנציאל שאותו מחלקת המכירות צריכה לממש. ליד יכול להיות “חם” או “קר”, בשפה המקצועית, בהתאם לכמה קרוב נמצא אותו לקוח בדרך לבצע את הקנייה עצמה. 

אתרים טובים יודעים לייצר לידים באופן יעיל ביותר. הם עושים זאת על ידי שכנוע של הלקוח לשלוח פרטי קשר לחברה דרכם, או על ידי עידוד ליצירת קשר במייל, בטלפון ואפילו בהודעת וואטס-אפ או SMS. כאשר אנו בלוג’יק פינג מייעצים לבעלי אתרים, אנחנו יודעים להצביע על הנקודות הקריטיות שיש לשפר כדי להצליח להביא הרבה יותר לידים באמצעות האתר שלהם. כדי לעשות זאת בהצלחה, יש להביא לידי ביטוי את היתרונות של החברה באתר שלה, ולדאוג שהאתר יהיה מעוצב היטב, מהיר, ובעל תוכן שיווקי וממיר. 

כיום אנו מציעים ללקוחות שלנו ניתוח אתר חינם כאשר הם מתחברים למערכת החיצונית שלנו לקבלת לידים. 

הפוטנציאל הטמון בניתוח האתר שלכם

ניתוח האתר משמש להערכה של הביצועים שלו מבחינת נפח התנועה שהוא מצליח להביא, כמות ההמרות שנעשות בו וכמות הלידים שהוא מפיק בחודש. הניתוח מתמקד בהיבטים העיצוביים, הממשקים, הטכניים והתוכניים של האתר שאותו בודקים. 

בעזרת ניתוח מעמיק ואיכותי ניתן להצביע על הנקודות המהותיות שבעזרתן ניתן לשפר את הביצועים של אתרים מסחריים ועסקיים. אחד מהדברים שאותם בודק הצוות שלנו הוא היכולת של האתר לכוון את הגולש למלא פרטים באתר או להירשם לרשימת התפוצה. בנוסף לכך, אנחנו מתמחים בניתוח של ממשק המשתמש וחוויית המשתמש (UX/UI) באתר, תוך מתן המלצות פרקטיות לשיפורם.

את כל ההמלצות שאנו נותנים ניתן ליישם באתר, ואנו מעניקים ליווי טכני, עיצובי ושיווקי לכל לקוח שמעוניין בכך. מכיוון שביצוע אופטימיזציה לאתרים הוא דבר מורכב שדורש הבנה בתחומים רבים, הלקוחות שבוחרים לעבוד עם לוג’יק פינג נהנים מהניסיון הרב והידע המקצועי שלנו, ויוצאים אתנו לקמפיינים שיווקיים ארוכי טווח.   

היתרונות של שימוש במערכות לקבלת לידים

כדי להפיק את המירב מהאתר שלכם, אתם זקוקים לא רק לאתר מצוין, אלא גם לחיבור למערכת טובה לקבלת לידים. כאשר עובדים ללא מערכת שכזו, ישנה סכנה שלידים ילכו לאיבוד ולא יגיעו בזמן למחלקת המכירות. בעזרת חיבור האתר למערכת לידים חיצונית, ניתן להבטיח שהלידים יגיעו ליעד שלהם ויהיו מנוהלים בצורה מאורגנת ושיטתית. כך יכולה מחלקת המכירות של החברה שלכם לנהל את הלידים הנכנסים, חמים או קרים, ולהפוך אותם במהירות הגבוהה ביותר לעסקאות אמתיות שמניבות רווחים. 

לוג’יק פינג: מעטפת שיווקית מא’ ועד ת’

אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו מעטפת שיווקית מלאה, המבוססת על ניסיון מצטבר ורב ערך. אנו מציעים ללקוחות שלנו סל כלים מתקדם בעולם השיווק הדיגיטלי, החל מקידום אורגני וממומן ועד ביצוע קמפיינים ברשתות חברתיות, בניית אתרים, ניהול עמודי GMB, הפקת תוכן לאתרים ויצירת סרטונים ותוכן ויזואלי. תפיסת העולם השיווקית שלנו היא הוליסטית וכוללת, ומעודדת שימוש בכמה שיותר אמצעים שיווקיים כדי לסייע ללקוחות שלנו להצליח ולהגשים את המטרות העסקיות שלהם. כל זה נעשה מתוך מחויבות עמוקה להצלחתם, ומתוך היכרות מעמיקה עם המוצר שלהם והחזון העומד מאחוריו. אנו יודעים כיצד להביא את החזון הזה לידי ביטוי באמצעים הפרסומיים שאנו מפעילים, ועושים זאת תוך הקפדה על אמינות ואיכות, שכוללת גם דיווח שקוף ומשתף על כל צעד שאנו מבצעים. 

דילוג לתוכן