ניתוח תוכן באתר והמלצות לשיפור

תוכן איכותי הוא הדבר שמושך משתמשים לאתרים וגורם לכך שהם יישארו בהם זמן רב יותר. בסופו של דבר, גם האתר המעוצב ביותר והמהיר ביותר, לא יוכל לממש את המטרות השיווקיות שלו אם לא יהיה בו תוכן שמעניק ערך מוסף לגולשים. 

לתוכן באתרים יש כמה תפקידים – ראשית, הוא משמש למשיכה של גולשים על ידי כך שהוא גורם לקידום טוב יותר של האתר בגוגל. לאחר שהגולשים כבר באתר, תפקידו הוא לענות להם על השאלות שהביאו אותם לתוך האתר, ולשכנע אותם שהם נמצאים במקום שיכול לספק להם את מה שהם רוצים. בשלב האחרון, תפקידו של התוכן הוא לגרום לגולשים להשאיר פרטי קשר או ליצור קשר עם העסק שלכם, וכן לתת להם מספיק מידע, כך שהם ירצו לחזור לאתר שוב בהמשך. 

לשם ביצוע התפקידים האלה, התוכן חייב להיות מקורי, יצירתי, איכותי, אמין ובעל ערך רב לגולשים. זוהי אחת מהסיבות שכיום ניתן למצוא בלוג מקצועי בכל אתר שמבוצע עבורו קידום אורגני. הבלוג מעניק ערך מוסף לגולשים, על ידי מתן טיפים ומידע מקצועי נרחב או כללי, וגם מסייע למאמצי הקידום של האתר בגוגל.  

איך יוצרים את התוכן הנכון לאתר שלכם?

כאשר אנו מבצעים ניתוח תוכן באתרים, ומספקים המלצות לשיפור, אנחנו בודקים מגוון פרמטרים באשר לתוכן. אנחנו בודקים את היקף התוכן של כל דף באתר, את איכות הניסוח והדיוק שלו, וכן את הפן השיווקי של כל עמוד. אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהמטרה של כל דף באתר היא לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהי בסופו של דבר, ולכן מקפידים שבתוכן תהיה גם הנעה אפקטיבית לפעולה. 

בנוסף לכך, אנחנו בודקים גם את ביצועי הדפים השונים בכלי מעקב כמו גוגל אנליטיקס. בעזרת ניתוח הביצועים ניתן להבין טוב יותר אילו עמודים באתר עובדים היטב ואילו דפים עובדים פחות טוב. כך, ניתן לשפר ולשכלל את התוכן בעמודים שבהם זמן השהייה הוא נמוך. 

כאשר מדברים על תוכן לאתרים, חשוב לזכור שהוא אמנם מיועד גם לעיניים של האלגוריתם של גוגל, אך הוא צריך קודם כל להיות מיועד לעיניים אנושיות. לכן, התוכן צריך להיות כתוב בשפה ברורה ובגובה העיניים, ולהיות מספיק עשיר וייחודי כדי לספק כמה שיותר מידע רלוונטי לגולשים. 

הפקת תוכן מקצועי עם לוג’יק פינג

את ההמלצות שאנו נותנים לאתרים ניתן ליישם על ידי היעזרות באנשי מקצוע בתחום כתיבת התוכן. כאשר אנו מפיקים תוכן לאתרים בעצמנו, אנחנו מקפידים לעבוד עם הכותבים הטובים ביותר, שיכולים לייצר דפי תוכן שיש בהם מידע רב, אמינות מקצועית ומימד מקורי ויצירתי ורלוונטיות לנושא האתר. 

אנחנו מבינים את החשיבות שיש לתוכן איכותי באתרי הלקוחות שלנו, וממליצים להם לשים על הנושא הזה דגש מיוחד. בסופו של דבר, אתר הבית של כל עסק וחברה הוא הפנים שלה בעולם הדיגיטלי. הפנים האלו צריכות להיות איכותיות ומרשימות ככל הניתן. ככל שרמת התוכן באתר שלכם תהיה טובה יותר, כך גדל הסיכוי שהאתר יוכל לעמוד ביעדים שהוצבו לו, ולסייע לכם לממש את הפוטנציאל העסקי של האתר. 

אנחנו מזמינים אתכם לקבל ניתוח מקיף ומקצועי של התכנים באתר שלכם, ולהתחיל ליהנות מקבלת תוצאות טובות יותר בכל ההיבטים. 

דילוג לתוכן