בניה וניהול קמפיין YAHOO/BING

אומרים שאחד המפתחות להצלחה של עסק מכל בחינה, הוא ביכולת לזהות מגמות עוד לפני שהן מתחילות להתרחש בשטח. כך העסק נמצא צעד אחד לפני כולם, מה שיוצר יתרון עסקי עצום כבר באותו רגע וכמובן בטווח הארוך.

אם גם אתה רוצה לבצע את הצעד הזה, ראשון לפני כולם, בעולם השיווקי המקוון – כדאי שתתחיל כבר עכשיו להשקיע משאבים במנוע החיפוש המתפתח של מייקרוסופט: Bing.

 על פי הערכות כל מומחי הרשת בעולם, מנוע החיפוש הזה, שעד לפני כמה שנים נחשב זניח למדי, הולך ותופס תאוצה, עד שבעתיד הלא רחוק הוא אף עשוי לנגוס משמעותית בנתח השוק עליו חולש כיום מנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל.

כבר כיום אפשר בהחלט להצביע על סימנים מובהקים למגמה הזו, כאשר בארה"ב 30% מהחיפושים נעשים כיום בבינג ויאהו ( בינג מספק ליאהו את התוצאות), ולא בגוגל. כאן בישראל המגמה הזו עוד לא תפסה תאוצה – אך זהו מצב שיכול לפעול רק לטובתך, אם תדע לנצל אותו כראוי.

 הרי במוקדם או במאוחר, הקהל השבוי של גוגל יחל לפנות גם למקומות אחרים. מנוע החיפוש של מייקרוסופט כבר כעת אוחז בכמה נישות ופלטפורמות מרכזיות בעולם האינטרנט, ביניהן אתר yahoo העצום, אתר CNN.COM וכמובן, מעל לכל – מנוע החיפוש של פייסבוק. עם כזו נוכחות רשת, אתה בוודאי מבין כמה פוטנציאל יש למהלך כזה.

 כיצד תשיג את דריסת הרגל הטובה והיעילה ביותר במנוע החיפוש Bing? כמובן, על ידי ניהול קמפיין פרסומי ממומן. בדומה לכלים שמציע גוגל, גם בינג מעמיד לרשותך שלל אפשרויות פרסומיות בעמודי החיפוש שלו, וזו הדרך שלך להראות בו נוכחות.

 בעזרת אנשי לוגי'ק פינג תוכל להתחיל בהליך של בניה וניהול קמפיין Bing/yahoo ולהבין בדיוק כיצד לפנות לקבל הלקוחות המועדף עליך. בין אם אתה מעוניין לפנות לקהל גולשים בחו"ל או בישראל, יש לך כאן כלי שיכול לשרת אותך נאמנה.

חשוב לציין כי מדובר בכלי יחסית 'טרי' בישראל ולכן, כמות המומחים בו קטנה גם היא. אנשי לוגי'ק פינג מחזיקים במיומנויות גבוהות ביותר בתחום זה עקב הפעילות הרחבה בחו"ל של החברה, ויוכלו לבנות יחד איתך קמפיינים איכותיים, אותם לא תוכל לנהל טוב יותר בשום מקום אחר.