בניה וניהול קמפיין YOUTUBE

אנחנו יכולים להציג בפניך את נתוני השימוש המדהימים ביוטיוב (שני מיליון וחצי ישראלים נכנסים אליו מידי שבוע), אבל אנחנו לא חושבים שיש בכך צורך. אנחנו בטוחים שאתה יודע להעריך לבדך עד כמה מדובר בכלי חשוב, שיכול לקדם ולשווק אותך בצורה נפלאה, בעזרת כלי שאין לו תחליף: סרטון הוידיאו. אבל האם חשבת אי פעם גם לפרסם את עצמך ב-YouTube? אם לא, הגיע הזמן לשנות זאת.

 כמפרסם, עומדות לרשותך כמה אופציות, בעת בניה וניהול קמפיין Youtube. אתה יכול לבחור בפרסום אשר יופיע בתחתית הסרטונים השונים או בסרטונים ממומנים – כאלו שיופיעו לעיני הגולש כאשר הוא יבצע חיפוש ביוטיוב של תכנים קרובים או קשורים לתחום עיסוקך. שתי הדרכים הללו מבטיחות לך לא מעט חשיפה.

 בדומה לקמפיין הפרסום גוגל Adwords (ולא במקרה – הרי יוטיוב הוא היום אחד מהכלים של גוגל), גם הקמפיין הזה מאפשר לך למקד את הפרסומות שלך בקהל יעד ספציפי ומדויק. לדוגמא, אם אתה עוסק בהפעלות לאירועים, הפרסומת שלך יכולה להופיע בכל פעם שגולש מקיש ביוטיוב מילות חיפוש כמו: יום הולדת, אירוע, אטרקציות וכדומה.

מיקוד מדויק כזה מבטיח לך חשיפה לכמות גדולה יותר של גולשים בעלי עניין בתחום שלך, ומעלה פי כמה את הסיכוי שאותו גולש יצפה בוידאו שלך. ברגע הזה, הכל כבר נמצא בידיים שלך: אם תייצר סרטון משובח, הגולש יהפוך ללקוח. לקוח של העסק שלך.

 אבל גם כאן היתרונות ממש לא מסתכמים רק במיקוד המדויק. בניה וניהול קמפיין YouTube מאפשרים לך לנתח את התנהגות הגולשים, להבין כמה מהם ראו את הסרטון עד סופו, לדעת באיזו שנייה בדיוק הם נטשו את הסרטון ומה עשו בתום הצפייה. זהו כוח שיווקי חסר תקדים, שיכול להיות בידיים שלך.

 איך עושים את זה בצורה טובה ויעילה? צוות לוג'יק פינג הם מומחי שיווק מקוון מהוותיקים והמנוסים ביותר בישראל. יחד איתנו, תוכל לנהל קמפיין פרסומי מוצלח במיוחד על גבי כלי מתקדם, פופולארי ואהוב מאין כמותו. יש לך כאן הזדמנות פז להפיק את המקסימום מהעסק המתפתח שלך.