פרסום ממומן ב-YOUTUBE

YouTube היא פלטפורמת הווידאו הגדולה והמובילה בעולם. האתר משמש גם כמנוע החיפוש השני בחשיבותו, לאחר גוגל. מדי יום נצפים בו מיליארדים רבים של סרטונים, על ידי קהל משתמשים נאמן בכל מקום על פני כדור הארץ. גם בישראל, מיליוני גולשים משתמשים ב- YouTube כדי לחפש מידע, תוכן שיווקי, וכמובן – סרטונים מצחיקים וקליפים מוזיקליים.

מכיוון שיו טיוב הוא אתר כה פופולרי ונחשב למנוע החיפוש השני אחרי גוגל, לפרסום ממומן בתוכו יש כוח עצום. כמעט כל מפרסם יכול להרוויח משימוש ביו טיוב כדי להציג מודעות ממומנות, ואנו ממליצים על כך למרבית הלקוחות שלנו. 

אחד מהדברים שלא תמיד ידועים בקרב אנשי שיווק ומפרסמים, הוא שפרסום ב – YouTube זול בהרבה מאשר פרסום ממומן בפלטפורמות אחרות. ב- YouTube, מודל התשלום מבוסס על צפיה או הקלקה של משתמשים על הצעת המכר בתוך הסרטון ויש עוד מספר מודלים של הצגות באנרים המערכת. בניגוד לקידום בפלטפורמות אחרות, המחיר הממוצע של צפיה ב- YouTube נע בין 7 – 20 אגורות לצפייה של 30 שניות, נטישה לפני כן במידה והסרטון ארוך מ 30 שניות לא תחויב. זה אומר שהפרסום ב- YouTube נחשב לפרסום הזול ביותר למעשה ברשת עם רמת אפקטיביות גבוהה.   

אפשרויות הפרסום השונות ביו טיוב

הפרסום הממומן ב – YouTube מתבצע בעיקר על ידי הצגת סרטונים שיווקיים למשתמשי האתר. ישנן כמה אפשרויות פרסום שונות לשילוב הסרטונים שלכם באתר:

  • מודעת Bumper. זהו בעצם סרטון קצר בן 6 שניות שיכול להיות מוצג לפני הקרנה של סרטון אחר, במהלכו או בסופו. כאשר משתמשים במודעה כזו, המשתמש אינו יכול לדלג עליה, והיא תוצג לו במלואה. 

 

  • מודעת In Stream. זוהי מודעה ווידאו שמוצגת לפני הקרנה של סרטון אחר. המודעה אינה מוגבלת ל-6 שניות, והגולש יכול לדלג עליה לאחר הקרנה של 5 שניות. אם הגולש יצפה בסרטון הפרסומת עד 30 שניות או יקליק עליה במהלכה, יבוצע חיוב של המפרסם על ידי המערכת כצפייה. במידה והגולש מדלג עליה לפני הגעה ל 30 שניות, לא מתבצע חיוב – למתחכמים… אם הסרטון קצר מ 30 שניות נקודת החיוב תהיה בסיום הסרטון כצפייה. 

 

  • מודעת תצוגה. מודעות תצוגה הן מודעות שמתפרסמות בעמוד תוצאות החיפוש של הסרטונים. המודעה תכלול טקסט ותמונה, ותנסה לגרום לגולש להסתקרן וללחוץ על המודעה כדי לצפות בה. סוג זה מתאים במיוחד לשימוש כאשר קהל היעד שלכם מבצע חיפוש רלוונטי או צופה בסרטונים שקשורים לתחום הפעילות שלכם. כאן החיוה הינו מדוע של PPC עלות לקליק בדומה לרשת המדיה של גוגל.

למי מתאים ניהול קמפיין ב- YouTube?

אנחנו מציעים אפשרות פרסום זו למגוון שימושים שונים העיקרי הינו מיתוג והגעה לקהלים רחבים עם מסרים חזקים. היא כרוכה אמנם ביצירת סרטון פרסומת או תדמית (קצר או ארוך), אך מדובר בהשקעה כדאית. כל מפרסם שמציע שירות כלשהו או מוצר כלשהו, ומבצע קמפיינים של קידום ממומן במדיות האחרות, יכול ליהנות מהיתרונות של פרסום ביו טיוב. זאת מכיוון שהשימוש בפלטפורמה הזו רווח בקרב כל שכבות האוכלוסייה בישראל, וכולל את כל קהלי היעד הרלוונטיים בכל התחומים. 

כאשר מבצעים קידום ממומן ב- YouTube, בדומה לפרסום בפלטפורמות אחרות, ניתן למקד את הופעת הפרסומות, כך שתופענה בפני קהל יעד רלוונטי. המיקוד מתבצע על פי דמוגרפיה וגיאוגרפיה, ביטויי חיפוש, תחומי עניין ועוד. כך ניתן לקבל חשיפה מצוינת ואפקטיבית לקהלי יעד מפולחים, במחיר זול יותר מאשר בכל פלטפורמה פרסומית אחרת. וכמובן גם כאן הרימרקטינג עובד בשיתוף עם כלל מוצרי גוגל השונים.

לוג’יק פינג: המענה לכל צרכי הפרסום הממומן שלכם

אנחנו מציעים לכל הלקוחות שלנו סל שירותים שלם וכולל של קידום ממומן. אנו מתמחים בביצוע קמפיינים ב – YouTube וגם במנוע החיפוש של גוגל ובכל הרשתות החברתיות. הצוות שלנו מורכב מאנשי תוכן ושיווק המתמחים בהקמה וניהול של קמפיינים ממומנים, שנתפרים למידותיהם המדויקות של הלקוחות שלנו, ומביאים תוצאות בשטח. 

אנחנו פועלים רבות כדי להכיר היטב את העסק של כל לקוח שאיתו אנו עובדים, כדי שנוכל לבנות קמפיינים שיתאימו בצורה הטובה ביותר לרוח העסק ולזהות של קהלי היעד שלו. אנו מתייחסים לכל קמפיין בצורה הרצינית והמחויבת ביותר, ויודעים כיצד לתרגם את היתרונות היחסיים של הלקוח שלנו לידי קמפיין שיווקי כולל ומצליח, שמביא הגדלה גם ברמת החשיפה וגם ברמת ההכנסות. 

דילוג לתוכן