- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
אחד מהסיוטים הנוראיים ביותר של אנשי שיווק ומנהלים בכל מותג עסקי, הוא שהם יבצעו חיפוש בגוגל עם שם החברה שלהם ויקבלו בין התוצאות הראשונות תכנים שיכולים להסב לה נזק תדמיתי. חלום הבלהות הזה הוא מציאות עבור לא מעט חברות, גופים ואישי ציבור. לא צריך להיות איש שיווק כדי להבין שנזק עצום יכול להיגרם כתוצאה מתוצאות שליליות כאלו. כאשר גולשים יחפשו מידע על החברה ויראו את התוצאות השליליות, הם עלולים פשוט לפנות אל המתחרים או להפסיק את ההתקשרות עימה כליל. יש בכך נזק פוטנציאלי עצום, שאותו ניתן למנוע לחלוטין בעזרת ניהול מוניטין נכון.
איך מנהלים מוניטין בגוגל?
דחיקת תוצאות שליליות בחיפוש בגוגל הוא חלק מתהליך שנקרא ניהול מוניטין. החדשות המשמחות היחידות שאנו יכולים להציע ללקוחות שלנו במקרה כזה הוא שבהחלט ניתן לדחוק את התוצאות השליליות ולגרום להיעלמותן מתוצאות החיפוש בעמודים הראשונים. כאשר אנו מבצעים ניהול מוניטין עבור הלקוחות שלנו, אנחנו משתמשים במגוון אמצעים מעולם השיווק הדיגיטלי כדי לגרום לתוצאות שליליות לרדת ולתכנים חיוביים על החברה לעלות ולהתקדם בתוצאות החיפוש.
ביצוע ניהול מוניטין מצריך ידע רב, ניסיון בעבודה עם נישות שונות, וכן עבודה מאומצת ויצירתית לעתים. אנחנו בהחלט מתמחים בתחום זה ומציעים ללקוחות שלנו יכולת טאטוא מהירה ויעילה של תוצאות שליליות ובלתי רצויות.
גיבוש וביצוע אסטרטגיה לדחיקת תוצאות שליליות
השלב הראשון בכל תהליך של דחיקת תוצאות שליליות הוא זיהוי של ביטויי החיפוש שמעלים את התוצאות השליליות. לאחר מכן, יש לנתח את סוג האתרים ואת מקורות התוכן שאותם יש להתחיל ולדחוק כלפי מטה. לאחר ניתוח זה, אנו מחליטים באלה אמצעים להשתמש כדי לדחוק את התוצאות האלה, מתוך סל הכלים הרחב שלנו. תהליך ניהול מוניטין כזה יכול לקחת זמן, והדבר תלוי בכוחם של האתרים שבהם מופיעות התוצאות השליליות. אם התוכן השלילי מופיע באתרים חזקים כמו YNET או MAKO, למשל, תהליך הדחיקה יכול לארוך זמן רב יותר. אך באופן כללי, אנו מאמינים ביכולת שלנו לדחוק תוצאה שלילית בגוגל, ולשם כך יש לנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.
הייחוד של לוג’יק פינג בתחום ניהול מוניטין
אם מדברים על ניהול מוניטין איכותי – מדברים על לוג’יק פינג. ניהול מוניטין כרוך לא רק בדחיקת התוצאות השליליות, אלא גם ביצירה ועידוד של תוצאות חיוביות. לדוגמה, חלק מתהליך ניהול המוניטין כולל גם מתן תגובות רשמיות על ביקורות שליליות, והפיכה של הרושם הנובע מהן לחיובי, בעקבות לקיחת אחריות של החברה. יש עוד דרכים רבות ומגוונות שבהן אנו משפרים את המוניטין של הלקוחות שלנו ברשת, כאשר דחיקת תוצאות שליליות היא רק פן אחד מתהליך כולל ושלם.
אם נתקלתם בביקורות שליליות או בתכנים שליליים וביקורתיים על החברה שלכם, ואתם זקוקים לשירותי ניהול מוניטין איכותיים – אנחנו בהחלט יכולים לעזור. נשמח להעמיד את אנשי המקצוע שלנו לרשותכם, לדחיקת או מחיקת תוצאות שליליות מגוגל ולקדם תכנים חיוביים שיסייעו לשיפור המוניטין של המותג.