ניתוח ביצועי אתר / קמפיין

חלק בלתי נפרד מכל מהלך של קמפיין שיווקי הוא ניתוח הביצועים שלו לאורך הדרך. קמפיין שיווקי הוא לא בהכרח רק קמפיין של קידום ממומן, אלא יכול להיות גם האתר שלכם ברשת. אתר הבית העסקי שלכם מתפקד כאובייקט שיווקי, מאחר ויש לו יעדים ברורים, שבאים לידי ביטוי בנפח התנועה אליו, בכמות ההמרות שהוא מייצר ובכמות הלידים שהוא מצליח להביא לחברה שלכם. 

מכיוון שאתרי אינטרנט הם כלים שיווקיים (ולעתים, החשובים ביותר), יש צורך במדידה קבועה של הביצועים שלהם. המדידה הזו מתבצעת בעזרת כלי מעקב כמו גוגל אנליטיקס וכלים שונים נוספים. וכפי שאתרים זקוקים למעקב קבוע אחר ביצועיהם, כך גם קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות החברתיות. 

ההנחה שלנו, תמיד, היא שניתן לשפר כל קמפיין שיווקי שאנו עורכים עבור הלקוחות שלנו. כדי לדייק את הקמפיין ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר, יש לנתח את הביצועים ולהסיק מהם מסקנות אופרטיביות. את המסקנות אנו מיישמים בשטח, וצוברים נתונים חדשים – שגם אותם ננתח שוב בהמשך.   

מה ניתן ללמוד מהניתוח?

כאשר אנו מדברים על קמפיינים ממומנים בגוגל או במדיה החברתית, אנחנו יכולים לקבל נתונים סטטיסטיים מרובים על ביצועי כל קמפיין. את הנתונים אנו מקבלים היישר מהפלטפורמה שבה אנו מפרסמים, אך אנו יכולים להיעזר גם בכלים נוספים. לדוגמה, בדרך כלל ילווה את הקמפיין הממומן דף נחיתה ייעודי. ניתן למדוד את כמות הכניסות לדף הנחיתה, ולחשב כמה אחוזים מתוך הנכנסים לדף ביצעו בו פעולה, כמו הרשמה לרשימת תפוצה, מילוי טופס או פנייה לחברה באמצעות טלפון או ווטסאפ. הנתונים האלה מאפשרים לנו להבין כמה אפקטיבי דף הנחיתה, ולשפר בו את העיצוב או את התוכן בהתאם. 

נתונים נוספים שנאספים על קמפיינים ממומנים הם כמות הקליקים של המשתמשים ביחס לחשיפה של המודעה וכן יחס ההמרה של הקמפיין בגוגל או ברשת החברתית שבה הוא מתבצע ועוד אין סוף נתונים. 

ביצוע אופטימיזציה בהתאם לתוצאות

מרגע שאנו מנתחים את הנתונים המתקבלים מהקמפיין, אנחנו יכולים להתחיל לבצע לו אופטימיזציה. השיפור של הקמפיין יכול להיעשות ברמת הניסוח של המודעה או ברמת העיצוב והתוכן של דף הנחיתה הנלווה שלילת מילת מפתח בעייתית הוספת התאמות שונות. כאשר אנחנו מדברים על אופטימיזציה לאתרים – ישנם מרכיבים רבים שאנחנו יכולים לשנות ולשפר כדי לגרום לאתר להיות ממיר ויעיל יותר. 

כך, ניתן לעבוד על ממשק האתר, על העיצוב שלו, על איכות התכנים וכן על מרכיבים טכניים שונים שיכולים להשפיע על הביצועים שלו. מדובר בתהליך חשוב מאוד, שמלווה תמיד בהמשך איסוף הנתונים וגם לעתים בביצוע בדיקות מקיפות יותר, כמו A/B Testing (שינוי של מרכיב ספציפי באתר והצגה שלו רק לחלק מהגולשים, כדי לבדוק מה עובד טוב יותר). 

לוג’יק פינג: עובדים בשביל ההצלחה שלכם

אנחנו מקפידים לבצע ניתוח ביצועים מקיף בכל אתר שאנו מייעצים לו ובכל קמפיין שיווקי שאנחנו מנהלים. מכיוון שאנו מאמינים שיש לשתף את הלקוח בכל שלב של הקמפיין, אנחנו מספקים דו”חות ביצועים מלאים ללקוחות שלנו, כך שהם יישארו מעודכנים בנוגע לביצועי הקמפיין. חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהיו מעודכנים ומעורבים בתהליך השיווק, ולכן השיתוף שלהם במידע הוא הכרחי בעינינו.

בעזרת מומחי תוכן ושיווק, אנחנו מנתחים את הביצועים של כל קמפיין וכל אתר, ומצליחים לשפר אותם על ידי ביצוע אופטימיזציה קפדנית ועקבית. זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושקיפות, על מנת שנוכל לסייע ללקוחות שלנו להפיק את המרב מכל קמפיין שאנו מבצעים איתם ועבורם. 

דילוג לתוכן