- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
פייסבוק ואינסטגרם הן שתי הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בישראל כיום. היקף השימוש בהן משתנה בקרב קבוצות גיל שונות באוכלוסייה, כאשר אנשים צעירים יותר נוטים לכיוון השימוש באינסטגרם, בעוד שפייסבוק פופולרית יותר בקרב קהלים בוגרים יותר. לשתיהן ביחד יש כוח שיווקי עצום, שאותו כדאי לרתום לצורך ביצוע קמפיינים של פרסום ממומן שיכולים להביא תוצאות אפקטיביות ביותר.
הגעה אל קהלי היעד הנכונים
פייסבוק ואינסטגרם נמצאות שתיהן תחת הבעלות של פייסבוק, ולכן משתמשות בכלים דומים לניהול קמפיינים ממומנים. היתרון העיקרי של השימוש בכלים האלה טמון ביכולות הטרגוט והמיקוד העוצמתיות שלהם. בעזרת כלי הפרסום של פייסבוק, ניתן לבחור בצורה מדויקת מאוד את קהלי היעד שייחשפו למודעה שלכם. מבין כל פלטפורמות הקידום הממומן, לפייסבוק ואינסטגרם בהחלט יש את סט הכלים המרשים ביותר.
הבחירה בקהל היעד שייחשף למודעה כוללת מאפיינים כמו גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי ותחומי עניין. המערכת מספקת הערכה לגבי גודל קהל היעד שאתם מגדירים, וגם מעניקה הערכה לגבי האיזון בין כמות המשתמשים שייחשפו למודעה לבין איכות המיקוד במאפיינים ספציפיים של קהל היעד. כך ניתן לוודא שהמודעה שלכם תוצג בפני משתמשים שבאמת מתעניינים בתחום שלכם, ולהגביר את יכולת ההמרה של כל מודעה ומודעה.
למה אפשר לצפות מקמפיין בפייסבוק או באינסטגרם?
מכיוון שפייסבוק ואינסטגרם הן כה פופולריות, קמפיינים ממומנים שמתבצעים בהן יכולים להביא תוצאות במהירות רבה יחסית. ככל שהקמפיין מוגדר ומנוהל טוב יותר, כך גדל הסיכוי שיהיו לו פירות וייגזרו ממנו רווחים. כאשר מנהלים קמפיין בפייסבוק או באינסטגרם, ניתן לבחור מטרות שונות למודעות. כך ניתן להחליט האם הקמפיין יהיה מיועד להגדלת כמות הלייקים והכניסות לפרופיל העסקי, להגדלת כמות הכניסות לאתר הבית של החברה או להעלאת המודעות והחשיפה למותג שלכם.
כאשר אנו מנהלים קמפיין של פרסום ממומן עבורכם, אנחנו בוחרים את המטרות שלו בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ובהתאם לראייה שיווקית כוללת הנוגעת לקידום שלכם ברשת.
דיווח מלא בכל צעד וביצוע אופטימיזציה לקמפיינים
אנחנו, בלוג’יק פינג, מאמינים בעבודה תוך שקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו ושיתוף בכל צעד. לכן, אנו מספקים דיווח שוטף ונרחב באשר לניהול הקמפיין ולתוצאות שהוא מביא. זאת על מנת שנוכל לפעול מתוך שיתוף פעולה מלא עם כל לקוח, וכדי שתוכל להתקיים הפרייה הדדית של רעיונות. זוהי רק אחת מהסיבות שהלקוחות שלנו בוחרים לצאת אתנו למסע ארוך טווח של שיווק בפלטפורמות השונות ברשת.
חלק אינטגרלי מכל קמפיין שאנו מנהלים הוא ביצוע ניתוח מתמיד שלו ואופטימיזציה על פי הנתונים המתקבלים ממנו. כדי לנתח את הנתונים, אנו משתמשים בכלים שונים ובידע המבוסס על ניסיון רב שנים של פעילות בעולם השיווק הדיגיטלי.
לוג’יק פינג: פרסום ממומן זו המומחיות שלנו
פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, שמתבצע נכון, יכול לשדרג באופן ניכר את היקף הפעילות של העסק שלכם. במיוחד בתקופה זו, בה אנשים מבלים זמן רב יותר ברשתות החברתיות ובקניית מוצרים ושירותים אונליין, חשוב לוודא כי אתם לא מזניחים את הפרסום בערוצי המדיה החברתית.
אנשי המקצוע של לוג’יק פינג מתמחים בכל הרבדים של הפרסום הממומן, ויודעים לתרגם את המאפיינים הייחודיים של העסק שלכם לידי קמפיינים חכמים ואפקטיביים שישמשו למיתוג טוב יותר, לחשיפה גדולה יותר של העסק שלכם וכן להגדלת כמות הלידים שמגיעים למערכות השיווק והמכירה שלכם. זאת מתוך מחויבות עמוקה להצלחה העסקית שלכם, שהיא גם ההצלחה שלנו.