- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
עולם הפרסום הממומן כולל כיום לא מעט אפשרויות, החל מקידום ברשתות החברתיות ועד קידום בעזרת תוכן בפלטפורמות של טבולה ואאוטבריין. קידום בעזרת תוכן הוא שונה מעט מקידום ממומן בגוגל או במדיה החברתית. המודעות הממומנות בקמפיין כזה מוצגות כתוכן מקודם באתרי חדשות ובידור עם תפוצה רחבה מאוד. מדובר באתרים כמו וואלה, Ynet, דה מרקר, מאקו, גלובס ואתרים רבים נוספים שיש להם מספר כניסות יומיות וחודשיות גדול מאוד.
הגולש באתרים האלה נחשף למודעות באמצעות המלצות קריאה ממומנות שהוא יכול להיכנס אליהן. מדובר בדרך יעילה מאוד למשוך את תשומת הלב של הגולשים, מאחר והם נמצאים כבר במצב שבו הם מחפשים תכנים מעניינים, ויש סיכוי רב שהם ירצו להיכנס לכתבה בתחום שמעניין או מעסיק אותם.
איך עובד הקידום הממומן בטבולה ובאאוטבריין?
טבולה ואאוטבריין הן שתי פלטפורמות לקידום בעזרת תוכן שמתחרות זו בזו. שתיהן מקיימות קשר עם אתרי חדשות ובידור גדולים, שמהווים את רשת התפוצה שלהן. כאשר פותחים פרופיל עסקי בטבולה או באאוטבריין, ניתן לבחור באילו סוגי אתרים התוכן שלכם יקודם, ולבחור אם להתמקד באתרים ישראלים או באתרים מחו”ל.
בפועל, התוכן המקודם מופיע כהמלצת קריאה באתרים השונים, וכאשר הגולשים לוחצים על המודעה, הם מופנים לדף באתר שבו מופיע התוכן שיש לנו עניין לקדם, התוכן חייב להיות תוכן איכותי ומעניין, עמוד זה יכול לכלול גם טופס יצירת קשר או כל יצירת אינטראקציה אחרת עם הגולש.
כוחו של תוכן שיווקי
אנחנו חיים בעולם שבו כולנו מחפשים כל הזמן תכנים חדשים ומעניינים ברשת. בניגוד למודעה ממומנת בגוגל או באינסטגרם, תוכן מקודם באתרים גדולים מאפשר לפנות לגולשים בעודם הם מחפשים מידע לקריאה. בזמן הזה, ישנו סיכוי רב יותר שהם ירצו לראות תוכן נוסף, גם אם הוא ממומן.
כיום, קידום בעזרת תוכן הוא אחת מצורות הפרסום הממומן הפופולריות ביותר בקרב מפרסמים מכל התחומים. כאשר אנחנו, בלוג’יק פינג, יוצרים קמפיין של קידום בעזרת תוכן, אנחנו מפיקים כתבות עומק מקוריות שיש להן את היכולת ואת הכוח למשוך גולשים ומשתמשים באתרים השונים. בעזרת קמפיין מהסוג הזה ניתן להגיע למגוון רחב של קהלי יעד, בהתאם למטרות השיווקיות של כל קמפיין וקמפיין.
היתרונות של העבודה עם לוג’יק פינג
אחד מהיתרונות העיקרים שלנו הוא בכך שאנו משלבים את כוחותיהם ומוחותיהם של אנשי מקצוע מעולים במגוון תחומים. הצוות שלנו כולל אנשי תוכן, אנשי תכנות ועיצוב, מומחים ב-UX/UI ומומחים בתחום השיווק הדיגיטלי. את הצוות הזה אנו מעמידים לרשות הלקוחות שלנו, ובעזרתו אנו בונים מעטפת שיווקית כוללת שביכולתה להגשים את כל היעדים שאנו מגדירים עבור כל קמפיין.
פרסום ממומן בטבולה ואאוטבריין הוא רק חלק אחד מתוך ארסנל שלם של כלים מקצועיים שאנו משתמשים בהם בעולם השיווק הדיגיטלי. אנו מעמידים את סל הכלים הזה לרשות הלקוחות שלנו, וביחד איתם מייצרים מסעות פרסום מנצחים שתורמים להגדלת רמת החשיפה של המותג, הגדלת היקף הכניסות לאתרים, והגדלת כמות הלידים המגיעים לחברה כתוצאה מכל קמפיין. אנחנו מקפידים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, תוך מתן עדכון שוטף ושקוף על הביצועים של כל קמפיין. ביחד, אנו מצליחים לכבוש פסגות חדשות ולממש את הפוטנציאל הגלום בכל חברה שעמה אנו עובדים. הכל נעשה מתוך מחויבות עמוקה להצלחת הלקוחות שלנו ותוך שימוש בכלים החכמים והמתקדמים ביותר של עולם הפרסום באינטרנט.