- פרסום ממומןתוכן לאתריםתוכן ויזואלי / סרטונים / יוטיוב
עולם השיווק הדיגיטלי מתעדכן ומשתנה בכל יום מחדש. טכנולוגיות חדשות מפותחות, האלגוריתם של גוגל מתעדכן וכלים חדשים יוצאים לשוק (ומקלים על חייהם של מנהלי הקמפיינים). כדי להישאר מעודכנים ולעמוד בקצב של השינויים האלה, יש צורך לחדש כל הזמן את הידע המקצועי וגם להיעזר בסט רחב של כלים של קידום אתרים (אורגני וממומן), בניית אתרים ועיצוב.
כך, למשל, בעבר היה נעשה שימוש רב בטכנולוגיית פלאש כדי לייצר אפקטים ויזואליים באתרים. ואילו כיום, מרבית הדפדפנים המובילים כבר לא תומכים באפשרות להשתמש בטכנולוגיה הזו. גם בתחום ההתאמה למובייל חלו שינויים רבים. כיום הטכנולוגיה הנפוצה ביותר לעיצוב אתרים רספונסיביים (שנראים טוב בכל גודל מסך) היא BootStrap, בעוד שבעבר הפתרונות לתצוגה במובייל היו שונים מאוד. דבר נוסף שמרבה להתעדכן הוא האלגוריתם של גוגל. מנוע החיפוש המוביל בעולם מתחדש כל הזמן, וכדי להצליח לשמר הישגים של קידום אתרים אורגני, יש צורך במעקב קרוב אחר כל שינוי.
כלים לקידום אתרים
כדי להצליח לעקוב אחר ההתפתחויות וגם כדי לשכלל את יכולות הקידום, אנחנו משתמשים במגוון כלים טכנולוגיים שמסייעים לנו. כלים כמו AHrefs, SemRush, ו-Majestic SEO, ,CrazyFrog SimilarWeb ועוד, מאפשרים לנו לנתח אתרים שאנחנו מקדמים ואתרים אחרים בשוק. כך אנו יכולים לעקוב אחר עליות וירידות במיקומי האתרים שלנו, לבדוק את פרופיל הקישורים של אתרים ברשת ולהשתמש בנתונים רבים נוספים שמאפשרים לנו לבנות קמפיינים מנצחים.
למעשה, אפשר לומר שעבודתו של כל מומחה בעולם השיווק הדיגיטלי אינה יכולה להיות שלמה בלי היעזרות בכלים מקצועיים. אנשי המקצוע של לוג’יק פינג מקפידים להשתמש בכלים הטובים ביותר בשוק, ולהמשיך ולהתנסות באופן קבוע בכלים חדשים, על מנת לשכלל את היכולות שלהם.
כלי ניתוח ומעקב
בנוסף לכלים של קידום אתרים, אנו משתמשים גם בכלים רבים ושונים לניתוח ביצועי האתרים שלנו. הכלים הבסיסיים ביותר הם גוגל תג מנג’ר, גוגל אנליטיקס ו-Search Console – שמאפשרים לקבל מגוון רחב מאוד של נתונים על האתרים שאנחנו מנהלים ועל השימוש שנעשה בהם על ידי גולשים בנוסף יש לחברה מערכות פנימיות של מעקב וניטור שפותחו לאורך השנים ומעודכנים על בסיס קבוע לפי השינויים במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל.
הנתונים האלה מסייעים לנו להבין טוב יותר את התפקוד של כל חלק באתר ואת האתר כולו כמכלול. הנתונים האלה גם מסייעים למאמצי קידום האתרים, מפני שאנו יכולים לראות מאיזה אתרים אחרים הגיעו גולשים לאתר שלנו וכן מהו ביטוי החיפוש שהם השתמשו בו במנוע החיפוש, לאתר בעיות של סריקה, תקלות טכניות ועוד.
לוג’יק פינג: להיות צעד אחד לפני כל השאר
לוג’יק פינג מקפידה להיות תמיד בחזית עולם השיווק הדיגיטלי מבחינת טכנולוגית ומבחינת השימוש בכלים החדשים והטובים ביותר. הדבר מתחבר עם האופן שבו אנחנו מבינים את התפקיד שלנו כאנשי שיווק ומנהלי קמפיינים, ויכולים כך לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו.
אנחנו מאמינים שהיכולת שלנו לגרום להצלחת הלקוחות תלוי גם בכך שנמשיך להיות עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל החידושים שיש לעולם הדיגיטלי להציע. אנחנו מזמינים אתכם לא להישאר מאחור ולפנות אלינו בכל עת, לקבלת ייעוץ מקיף וגיבוש אסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח.