פרסום ממומן ב-TikTok

אם יש לכם ילדים, נערים, והכלל קהל צעיר סביבכם, ואתם תוהים מה הם בדיוק עושים בטלפון הנייד שלהם, יש סיכוי גבוה למדי שהם עסוקים כרגע בצפייה בסרטונים בטיק טוק. טיק טוק הפכה להיות תופעה עולמית, ולמען האמת, גם מבוגרים רבים נהנים מהשימוש בה. חלקם אף מקליטים סרטונים ומעלים אותם לרשת, ממש כמו אחרון המתבגרים. 

התוכן בטיק טוק מאופיין במקוריות, יצירתיות והרבה הומור. מרבית הסרטונים שמועלים אליה על ידי משתמשים בכל הגילאים כוללים מוזיקה וריקוד, אך ישנם גם סוגים רבים נוספים של תכנים בטיק טוק. 

כיאה לרשת חברתית שנמצאת בעלייה, מבחינת הפופולריות שלה והיקפי השימוש בה, גם טיק טוק מאפשרת העלאה של קמפיינים ממומנים של פרסום. הפרסום הממומן בטיק טוק עוד נמצא בחיתוליו, בהשוואה לפלטפורמות חברתיות אחרות, אך הוא צובר תאוצה ומאפשר הגעה לקהלי יעד שונים ומגוונים, ובעיקר צעירים. 

יצירת הסרטון האידיאלי לטיק טוק

סרטון פרסומי בטיק טוק חייב להיות מקורי ומעניין. זאת מכיוון שהשימוש בטיק טוק מאופיין במעבר מהיר מאוד בין תכנים שונים. אם המשתמש הממוצע נתקל בתוכן שאינו ממש מעניין ומסקרן אותו, הוא מדלג מהר מאוד לסרטון הבא בפיד שלו. 

מבחינת המפרסמים, המשמעות של כך היא שכל סרטון שיווקי חייב להיות מקורי ומרתק, ממש כמו סרטונים שמועלים בכל דקה על ידי המשתמשים עצמם. לשם כך, רצוי להשתמש בתוכן שיש בו מוזיקה ושהוא פונה גם לרגש של הצופה במודעה. שימוש בהומור, למשל, הוא דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של המשתמשים ולהפוך גם סרטון פרסומת לוויראלי. 

איפה ניתן לראות את המודעות?

המודעות בטיק טוק מופיעות כיום בתוך הפיד של האפליקציה ומוצגות לפני סרטונים שהמשתמש בוחר לצפות בהם. כל סרטון פרסומת נמשך עד 15 שניות, ויכול להכיל קישור לאתר המפרסם או לדף נחיתה ייעודי. מכיוון שקהל היעד שמשתמש בטיק טוק הוא בדרך כלל צעיר למדי, גם אופי התכנים השיווקיים צריך להיות מופק בהתאם לכך. 

למרות שניתן להעלות גם סרטון פרסומת המכיל רק מלל מוקלט עם תמונת רקע כלשהי, רצוי להשקיע מחשבה ומשאבים בכל סרטון שיווקי שמועלה לטיק טוק. ככל שהסרטון יהיה מקורי יותר, כך גדל הסיכוי שהוא יעניין את המשתמשים בפלטפורמה.

אחת מהדרכים הנפוצות לפרסם בטיק טוק היא באמצעות פנייה למובילי דעת קהל ולבלוגרים מוכרים שונים, ולבקש מהם להקליט סרטון שעוסק במוצר או בשירות מסוימים. צורת פנייה זו יכולה לדבר לליבם של משתמשים צעירים, ולגרום להם להתעניין באותו מוצר. ניתן גם להעלות סרטון אנימציה קצר כפרסומת, מה שדורש השקעה רבה יותר, אך מבחינה שיווקית, הוכח כבר כאפקטיבי מאוד. 

לוג’יק פינג: שיווק מקורי, יצירתי וחכם

צוות המומחים של לוג’יק פינג כולל אנשי תוכן ושיווק מהמעלה הראשונה, שיש להם את היכולת להפיק סרטוני פרסומת לטיק טוק שיקלעו לטעמם של המשתמשים ויתאימו לרוח הצעירה שלהם. אנחנו מבינים היטב את השוק ואת אופי המשתמשים בכל פלטפורמה, ויודעים כיצד ליצור תוכן מנצח שמביא תוצאות אמתיות בשטח. הלקוחות שלנו חשים זאת היטב, ונשארים שותפים לדרך שלנו בשורה ארוכה של קמפיינים דיגיטליים. 

אנחנו מתמחים בשיווק מקורי, יצירתי וחכם, שעושה שימוש ביתרונות היחסיים של כל לקוח שלנו בתחומו ומביא את הפוטנציאל השיווקי שלו לרמתו המקסימלית. כל זאת תוך מתן מעטפת פרסומית כוללת וייעוץ במגוון תחומים – החל מקידום אתרים, ייעוץ המבוסס על ניתוח של אתרים קיימים ופרסום בכל הפלטפורמות השונות של המדיה הדיגיטלית.  

דילוג לתוכן