פרסום ממומן ב-WAZE

WAZE היא סיפור הצלחה ישראלי של ממש. מדובר בחברת סטארט אפ שהיה לה רעיון מצוין והצליחה להגשים אותו ולהפוך את אפליקציית הניווט שלה לאפליקציה המובילה בעולם, בתחום זה. WAZE צברה בשנים האחרונות מיליוני משתמשים חדשים ברחבי העולם, וגם בישראל – אין כמעט נהג שלא נעזר בה מפעם לפעם או באופן קבוע. למעשה, במידה רבה, אפליקציית WAZE הצליחה להפוך את השימוש במפות הכבישים הישנות לכמעט בלתי רלוונטי. 

את ההצלחה הזו WAZE מתרגמת גם לצורך פרסום ממומן במפות שלה. מדובר בערוץ שיווקי נוח ואפקטיבי, כאשר מפרסמים שונים יכולים להציב את שם המותג או החנות שלהם על גבי המפה, שחשופה לקהל המשתמשים הענק של האפליקציה. אנחנו בהחלט ממליצים ללקוחות שלנו על פרסום באפיק זה, במיוחד כאשר מדובר בחנויות או בעסקים שמציעים שירות לקהל הרחב. במקרים כאלה, ההופעה באפליקציה יכולה להביא לבית העסק שלהם תנועה ממשית ומרובה של נהגים ומשתמשים.   

איך מבצעים פרסום ממומן ב-WAZE?

יש כמה דרכים עיקריות לבצע פרסום ממומן ב-WAZE. ראשית, ניתן להציג מודעה ממומנת עם פרטים על העסק, שתופיע בתוצאות החיפוש של האפליקציה. כך, אם משתמש כלשהו מחפש מקום במפה שנמצא בקרבת מקום לעסק שלכם או מתחרה דל העסק שלכם, הוא יראה את שם העסק ופרטיו בתוך תוצאות החיפוש שלו. 

דרך נוספת לפרסם ב-WAZE היא הוספת סיכה (Pin) למפה, שתכיל את שם העסק, את הלוגו שלו ותמונה שלו. כך, כאשר המשתמשים באפליקציה נוסעים בקרבת מקום לאותו עסק, הם יראו בצורה מובלטת את פרטיו במפה. 

הדרך השלישית היא לפרסם חלון קופץ, שיופיע כפרסומת בעת שמתקרבים למיקום של בית העסק. החלון הקופץ עולה בתוך חלון האפליקציה, ומכיל גם הוא את שם העסק, הלוגו ופרטים רלוונטיים נוספים.  

המפה של WAZE – המקום הנכון לפרסם בו

הסיבה העיקרית לכך שמומלץ לפרסם ב-WAZE היא שמדובר באפליקציה עם תפוצה רחבה מאוד. אין כמעט נהג שנוסע בכבישי ישראל שלא מפעיל את האפליקציה, ולו כדי לראות כמה תנועה יש בכבישים וכמה זמן ייקח לו להגיע ליעד שלו. בנוסף לכך, הפרסום ב-WAZE אינו יקר, לעומת פלטפורמות אחרות של פרסום ממומן, ויש לו פוטנציאל רב. 

כאשר מדובר בבתי עסק שמשרתים את הקהל, כמו מוסכים, חנויות, מרכזי קניות וכיוצא בזה, הפרסום ב-WAZE יכול באמת להביא נהגים שנמצאים באותו אזור לנסוע אל אותו העסק. בנוסף לכך, הפרסום באפליקציה משמש להרחבת החשיפה של המותג והחברה, כך שגם אם המשתמש לא ייסע באופן מיידי לבית העסק, הוא יידע על קיומו ויכול לזכור אותו בהמשך.  

לוג’יק פינג: פרסום ממומן שקולע למטרה

כאשר אנחנו, בלוג’יק פינג, מעלים קמפיין של פרסום ממומן, אנחנו בודקים קודם כל מהי הפלטפורמה שתהיה הכי אפקטיבית ללקוח שלנו. החשיבה שלנו היא תמיד כוללת והוליסטית, ורואה את הצרכים הפרסומיים של הלקוח כמכלול. כך אנחנו יכולים להתאים את המקום הנכון לפרסם בו לאופי הייחודי של העסק של הלקוח, וכן להמליץ לו על מגוון כלים שיווקיים נוספים שיצעידו אותו קדימה. 

המטרה שלנו היא תמיד לעזור ללקוחות שלנו לצמוח ולהרחיב את היקף הפעילות העסקית שלהם, ואנו מפעילים כלים של מיתוג, שיווק וייעוץ כדי לממש את המטרה הזו באופן היעיל והטוב ביותר. 

דילוג לתוכן