רימרקטינג

בשביל להסביר מה זה בדיוק רימרקטינג (שיווק מחדש), מדובר בשיטת השיווק הנפוצה כיום ברשת, אפשר לחשוב על אדם שנכנס לחנות, מסתכל על מוצר מסוים ויוצא מהחנות מבלי לרכוש אותו. בדרך חזרה הביתה, בזמן שהוא נוהג, כל שלט חוצות שהוא מביט עליו מראה פרסומת לאותו מוצר. הוא מדליק את הרדיו, ומתנגן לו בדיוק ג’ינגל על אותו מוצר, וכשהוא מגיע הביתה  – כל הפרסומות שמוצגות בטלוויזיה בזמן שהוא צופה בתכנית ריאליטי אהובה – מראות לו שוב את המוצר שכמעט קנה. 

בעולם המקוון של האינטרנט, זה בדיוק מה שקורה כאשר מפעילים קמפיין של רימרקטינג (שיווק מחדש). כאשר אתם נכנסים לאתר מסחר כלשהו ומביעים בו עניין, גם אם אתם לא ממש רוכשים מוצר או שירות כלשהו, תקבלו פרסומות מותאמות אישית מאותו אתר במגוון של אתרים אחרים שתבקרו בהם. כך, הפרסומות יכולות להופיע באתרי בידור או חדשות שאתם גולשים אליהם, בפרסומות ממומנות בגוגל או ברשתות החברתיות, והן אפילו יכולות להגיע אליכם כמייל מקודם בג’ימייל. 

כמובן שלשיטת השיווק הזו יש יתרונות עצומים עבור המפרסמים ברשת. הם יכולים להמשיך ולהציע לגולשים הצעות רלוונטיות בכל עת, ואפילו להציע מבצעים מותאמים אישית בהתאם לאופי הביקור שהגולש ביצע באתר שלהם. 

רימרקטינג: איך זה עובד?

אז איך זה באמת עובד? מבחינה טכנית, מדובר בדבר פשוט למדי. אתרים שאתם נכנסים אליהם ברשת משתילים עוגייה (Cookie)  בדפדפן שלכם. עוגייה היא קובץ קטן שמכיל מידע על הביקור שעשיתם באותו אתר. בעזרת רימרקטינג שעושים בגוגל, למשל, העוגייה הזו תזוהה על ידי מערכת הפרסום שלה, וכך תוצגנה לכם פרסומות תואמות של אותו מפרסם, אם הוא מפעיל קמפיין רימרקטינג. 

הדבר קיים גם בפייסבוק. כאשר אתם נכנסים לעמודים מסוימים או למודעות בפייסבוק, או כאשר אתם נכנסים לאתר שהותקן בו “פיקסל” של פייסבוק, תמשיכו לראות מודעות מותאמות אישית גם בזמן השיטוט בפייסבוק עצמו. 

קמפיינים של רימרקטינג שמביאים תוצאות

כאשר אנו מבצעים עבור הלקוחות שלנו קמפיינים של רימרקטינג, אנחנו לא מסתפקים רק בהצגת מודעות מותאמות אישית. בעזרת כלים מתקדמים, ניתן לנתח מהי תהיה המודעה האפקטיבית ביותר להצגה לגולש, מבין מבחר מודעות. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הימים והשעות שבהן תוצגנה המודעה בהתאם לדפוסי הגלישה של המשתמש. ישנן גם אפשרויות חכמות רבות נוספות שניתן להפעיל בכל קמפיין רימרקטינג, ואת השימוש בכולן אנו מציעים לטובת הלקוחות שלנו. 

רימרקטינג חכם עם לוג’יק פינג

בזמן העבודה עם כל לקוח, אנחנו מקפידים לשלב עבורו כלים רבים של שיווק דיגיטלי, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורו. לקמפיינים חכמים של רימרקטינג, שעושים שימוש נכון במידע שמתקבל על כל גולש, יש פוטנציאל שיווקי עצום. פרסומות מותאמות אישית הן העתיד של עולם השיווק הדיגיטלי, ובמידה רבה גם ההווה העכשווי שלו.

אנחנו בונים כל קמפיין שיווקי מתוך היכרות מעמיקה ואיתנה עם הלקוחות שלנו, ומתוך מחויבות מלאה להצלחה שלהם. אנחנו מפעילים סט רחב של כלים, שמאפשרים לנו גם לספק ייעוץ כולל טוב יותר, וגם להשתמש בכלים הרלוונטיים ביותר עבור כל לקוח, על מנת לקדם אותו מבחינה עסקית באופן הטוב והיעיל ביותר.   

דילוג לתוכן