עיצוב ובניית עמודי נחיתה

בדרך כלל, קמפיינים של קידום ממומן מלווים גם בדף נחיתה ייעודי. דף נחיתה הוא עמוד נפרד באתר, שאינו מקושר לדפים האחרים, ומהווה יחידה בפני עצמו. כאשר הגולש לוחץ על קישור במודעה ממומנת, נרצה במרבית המקרים להציע לו הצעה מיוחדת או ממוקדת. ההצעה הזו יכולה להיות מלווה במידע ספציפי אודות מוצר מסוים או שירות מסוים, ומטרת דף הנחיתה הינה דחיפה לפעולה כגון איסוף פרטי הקשר של הגולש או הורדת אפליקציה ועוד… וכך להפוך אותו ללקוח פוטנציאלי. 

מתי נשתמש בדפי נחיתה?

בניגוד לאתר הבית של העסק או החברה, שמכיל מידע רב בנושאים שונים ומגוונים, דף הנחיתה הוא מעין חץ מחודד היטב. הוא יכיל אך ורק מידע רלוונטי סביב נושא מסוים אחד. בדרך כלל, כאשר אנו מעלים מודעה ממומנת בגוגל או באחת מהרשתות החברתיות, נרצה ללכוד את תשומת ליבו של המשתמש על ידי הצעה מובחנת אחת. אם המשתמש ילחץ על המודעה ויגיע לדף הבית של האתר, נאבד מכוחה של המודעה. לכן, אנו מעצבים ובונים דף נחיתה ייעודי, שבסופו יש אופציה להתקשר או טופס שמשמש להשארת פרטי קשר. 

הטופס יכול גם לשמש לרישום לניוזלטר או לרשימת התפוצה של החברה, או שיכיל שדות שבהם הגולש יוכל להשאיר פרטי קשר כמו טלפון ומייל, כך שניתן יהיה לחזור אליו להמשך טיפול.  

עמוד הנחיתה המושלם

כאשר אנחנו, בלוג’יק פינג, מתחילים בתכנון קמפיין ממומן שמלווה בדף נחיתה, אנחנו שואפים קודם כל להבין היטב את המוצר או השירות שהלקוח שלנו מציע. רק מתוך הבנה זו ניתן לעצב ולבנות דף נחיתה אפקטיבי שמביא תוצאות אמיתיות בשטח. 

מבחינה עיצובית, העיצוב של דף הנחיתה צריך להתכתב עם סגנון העיצוב של אתר הבית של הלקוח, כדי לשמור על עוצמת המותג ועל השפה שהגולש כבר מכיר. בנוסף לכך, אנו שמים דגש רב על יצירת עיצוב שיתאים לכל סוגי המסכים, בדגש על עיצוב לניידים. 

דף הנחיתה המושלם צריך להיטען במהירות, ולהיות בעל ממשק משתמש נוח ופשוט. הגולש צריך להבין היטב בדיוק מה “מצופה” ממנו לעשות בדף הנחיתה – כלומר, איך ליצור קשר או היכן להשאיר את פרטי הקשר שלו. 

דף הנחיתה צריך להיות גם ממוקד וקולע מבחינה שיווקית. ההנחה שלנו היא שאם הגולש טרח ללחוץ על המודעה ולהיכנס לדף, יש לו עניין בהצעה או במידע שהוא מקבל. זה אומר שחשוב לנסח את התוכן השיווקי שבדף בצורה טובה, שתמשיך את המומנטום שבו נמצא הגולש. כך, ישנו סיכוי רב יותר שהגולש ישאיר פרטים בדף, ותמומש המטרה השיווקית שלו.  

עיצוב ובניית עמודי נחיתה עם לוג’יק פינג

הצוות המקצועי של לוגי’ק פינג מתמחה בעיצוב ובניית עמודי נחיתה שמביאים תוצאות. ניהלנו בעבר, ואנו מנהלים גם כיום, קמפיינים רבים של קידום ממומן הכוללים דפי נחיתה איכותיים ומנצחים. העבודה עם הלקוחות שלנו היא מתמשכת וארוכת טווח, ואנו מחויבים קודם כל להצלחה שלכם. זאת תוך מתן המענה המקצועי הטוב ביותר לכל הצרכים השיווקיים שלכם. 

לדפי נחיתה טובים יש כוח רב, ואנו יודעים כיצד לממש את הפוטנציאל הזה ולייצר בעזרתם פניות חדשות לחברה והגדלה של החשיפה של המותג שאותו אנו מקדמים. כך אנו מסייעים ללקוחות שלנו להצליח ולהגיע ליעדים של כל קמפיין, בכל פעם מחדש.  

דילוג לתוכן