ניהול עמוד Google My Business

אחד מהאמצעים הטובים ביותר למשוך גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא באמצעות הקמת פרופיל Google My Business (GMB). מדובר בפרופיל עסקי בגוגל, שניתן לפתוח בחינם בכל עת, ומופיע גם במפות של גוגל וגם בתוצאות החיפוש עצמן, במיקום מיוחד ומודגש. גוגל הקימה את הפלטפורמה של GMB, לפני מספר שנים, כחלק מהשאיפה שלה לקדם תוצאות חיפוש מקומיות, שרלוונטיות למיקום הספציפי של המשתמש. זהו חלק מהניסיון שלה לספק לגולשים תוצאות חיפוש מותאמות אישית, וכך להעניק שירות טוב יותר להמוני המחפשים דרכה. 

אנחנו מציעים את האפשרות לפתוח ולנהל עבור הלקוחות שלנו את פרופיל ה-GMB שלהם. פרופיל כזה, כאשר הוא מוקם ומנוהל נכון, יכול למשוך תנועה רבה לאתר, לעודד לקוחות פוטנציאליים לפנות בטלפון כבר מתוך העמוד של תוצאות החיפוש, וכן לשפר את המוניטין החיובי של העסק (באמצעות ההמלצות שמופיעות בפרופיל). 

את הפרופיל ניתן לראות בכמה מיקומים בגוגל. הוא יכול להופיע בראש תוצאות החיפוש במסגרת מיוחדת עם עסקים נוספים, כאשר הגולש מבצע חיפוש עם הקשר מקומי כלשהו, כמו “רואה חשבון בתל אביב”. הוא יכול גם להופיע באופן מודגש בצד התוצאות, כאשר הגולש מחפש עסק מסוים, שיש לו פרופיל GMB. הפרופיל מופיע גם במפות של גוגל, ויכול להופיע גם בכל סוג אחר של חיפוש, אם מנוע החיפוש חושב שיש רלוונטיות של הפרופיל לשאילתת החיפוש. 

מה כולל כל פרופיל GMB?

כל פרופיל GMB כולל קודם כל פרטים בסיסיים על העסק – השם שלו, תחום העיסוק, הכתובת שלו, הטלפון, שעות הפתיחה וגם מיקומו במפה. בנוסף לכך, הפרופיל מכיל קישור לאתר של העסק, אפשרות להתקשר אליו, תמונות שמנהל הפרופיל יכול להעלות, פוסטים והצעות שיווקיות לקהלי היעד וכן חלק חשוב של המלצות וביקורות על העסק. במקרים מסוימים יוצגו גם שאלות ותשובות על העסק שנכתבו על ידי ממליצים מקומיים של גוגל. 

למעשה, עמוד הפרופיל הזה מהווה שטח פרסום יקר ערך ביותר, ממש בתוך תוצאות החיפוש של גוגל. זוהי הסיבה המרכזית לכך שחשוב לפתוח פרופיל GMB, וגם לדאוג לתחזק אותו היטב. 

ניהול ושיפור הפרופיל של GMB

אנחנו בלוגי’ק פינג מתמחים בהקמה וניהול של פרופילי GMB. מדובר בפרופיל שכאשר הוא מנוהל כהלכה, יכול להוות מקדם מכירות מצוין. העובדה כי פרופיל ה-GMB יכול להיות ממוקם בצורה בולטת בתוצאות החיפוש, הופכת אותו למשאב אסטרטגי ביותר. זאת בייחוד כאשר הגולש מבצע חיפוש מקומי ורוצה למצוא עסק שנמצא בקרבת מקום אליו. 

מכיוון שאנחנו מאמינים בחשיבות הרבה של פתיחת פרופיל GMB, אנחנו ממליצים על כך לכל הלקוחות שלנו. מעבר להקמה של הפרופיל עצמו, אנחנו גם מבצעים ניהול שלו בהמשך. הניהול כולל העלאת כל הפרטים והמידע הרלוונטי על העסק, ניהול מאגר התמונות של הפרופיל וכן יצירת מוניטין חיובי על ידי עידוד לקוחות קיימים של העסק לכתוב המלצה בפרופיל ולדרג אותו בחמישה כוכבים. כמו כן, במידה ועולות ביקורות בפרופיל שאינן חיוביות, אנחנו דואגים לספק תשובה המתייחסת לביקורת ויכולה למתן את ההשפעות שלה על דעת הקהל.   

קידום לוקאלי עם לוג’יק פינג

הקמה וניהול של פרופיל GMB הוא חלק בלתי נפרד מסל הכלים השיווקיים שאנו מציעים ללקוחות שלנו. במקרה הזה, מדובר באפשרות לבצע קידום מקומי מתקדם, שיכול לעודד גולשים ולקוחות רבים ליצור קשר עם בית העסק או לבקר באתר שלו. זהו חלק ממגוון אמצעי השיווק הדיגיטליים שהלקוחות שלנו נהנים מהם, תוך שימת דגש רב על ההצלחה המלאה שלהם, שהיא גם ההצלחה שלנו. 

דילוג לתוכן