כתיבת תכנים לרשתות חברתיות

המדיה החברתית היא המקום החם ביותר שבו נדרשת נוכחות כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. אין כמעט אדם בישראל שאין לו פרופיל לפחות באחת מהרשתות החברתיות, ובקרב צעירים ומבוגרים כאחד – חלק קבוע משגרת היום הוא בדיקה של  פוסטים, סטטוסים וסטוריז של החברים ובני המשפחה. 

בעידן כזה, אין פלא שמרבית המפרסמים דואגים להפגין נוכחות חיה ופעילה בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וגם בטיק-טוק. כדי להצליח ולמשוך תשומת לב לפרופילים עסקיים ולמודעות ממומנות במדיה החברתית, יש צורך בתכנים מעניינים, יצירתיים ומקוריים. זהו בדיוק הדבר בו מתמחים כותבי התוכן ואנשי השיווק של לוג’יק פינג. אנחנו מבינים את ה-DNA של הרשתות החברתיות ויודעים בדיוק כיצד לייצר את התכנים הנכונים עבור הלקוחות שלנו. לכל תחום מסחרי או עסקי יש את המאפיינים המובהקים של קהל היעד שלו, ואת התכנים שאנחנו מפיקים אנו מתאימים בהתאם לקהל היעד ולדברים שמעניינים ומעסיקים אותו. 

תכנים מקוריים בסביבה תחרותית ביותר

הסביבה של הרשתות החברתיות היא תחרותית ביותר. זאת מכיוון שהפוטנציאל המסחרי בהן הוא כה גדול. בסביבה תחרותית שכזו, התוכן שמעלים לעמודים העסקיים לא יכול להיות בנאלי. תוכן בנאלי ומשעמם לא יצליח למשוך משתמשים, ולא יצליח לגרום להם לעשות לייק, לשתף או להקליק על המודעה הממומנת. 

כדי לכתוב תכנים אפקטיביים למדיה החברתית, אנחנו דואגים לעבוד עם טובי הכותבים, שיודעים איך לשלב אלמנטים עיצוביים ותוכניים שיש להם אדג’ ויש בהם אמירה ייחודית. אנו מאמינים כי זוהי הדרך הטובה ביותר להתחרות על תשומת הלב המוגבלת והזמנית של משתמשי הרשתות. לכל פוסט או סטורי בפיד יש בדיוק כמה שניות ספורות ליצור עניין אצל המשתמש, לפני שהוא עובר לפוסט הבא. לכן, התוכן שאנו מעלים צריך לגרות את הסקרנות שלו ולמשוך אותו לתוך העמוד של העסק שאותו אנו מקדמים.  

אמנות העלאת הפוסט המושלם

אז מהו הפוסט המושלם? אין לכך תשובה אחת ברורה ומוחלטת, אך ברור כי כל תוכן שמועלה למדיה החברתית צריך להיות מעוצב היטב ולגעת באופן כלשהו בליבו של המשתמש. גירוי זה יכול להיות על בסיס הומוריסטי, על בסיס רגשי או על בסיס של עניין – אך הוא חייב להתבלט בין כל הגירויים האחרים שמציפים את הרשתות החברתיות. אנחנו בלוג’יק פינג יודעים כיצד להפיק וליצור תכנים שיקלעו בדיוק למטרה זו, ויסייעו במאמצים השיווקיים של הלקוחות שלנו. 

לוג’יק פינג: לפעמים צריך לדעת גם לבעוט

כאשר מפיקים תוכן לרשתות החברתיות, לפעמים צריך לדעת גם לייצר תוכן בועט ויצירתי במיוחד. זאת בייחוד כאשר קהל היעד של הלקוחות שלנו הוא צעיר. צוות התוכן שלנו יודע בדיוק כיצד להתאים את האופי של התכנים לרוח החברה של הלקוח ולסוג קהל היעד שאליו אנו פונים. 

למדיה החברתית יש את היכולת לגייס לקוחות פוטנציאליים רבים וגם לסייע במיתוג ובשימור מערכת היחסים עם הלקוחות הקיימים. אנחנו מציעים כתיבה והפקה של תכנים מנצחים, שיכולים לעמוד בכל רמה של תחרות ולהתאים לכל נישה עסקית. 

דילוג לתוכן