ניהול ערוץ Twitter

אומרים שלשתיקה יש כוח. שלמיעוט במילים יש מסר גדול ועוצמה רבה יותר מאשר כתיבה עמוסת דפים או נאום של שעות. כמה תווים – 140 ליתר דיוק – אשר מעבירים את המסר בצורה הטובה ביותר. זוהי המהות של הרשת החברתית יוצאת הדופן טוויטר. נסה אותה, ותגלה במהירות עד כמה היא יכולה להועיל לחשיפת העסק שלך.

 ניהול ערוץ טוויטר הוא אומנות של ממש. לא פשוט לנהל את הכלי הזה בצורה יעילה ואפקטיבית, כפי שיעידו לא מעט משתמשים עסקיים שניסו זאת בעבר. אבל, חוסר ההצלחה היחסי של הכלי הזה הוא תולדה של עניין אחד בלבד: היכרות שטחית ולא מקצועית עם טוויטר. כי אם יודעים להשתמש בו נכון, אפשר לעשות איתו פלאים.

 הטוויטר מאפשר לפרסם 'ציוץ' (טוויט) של עד 140 תווים בלבד, מה שהופך כל הודעה בו לכזאת שתהיה מורכבת ממילים אחדות בלבד. אבל, כפי שציינו בתחילת הקטע, כשיודעים באיזה סגנון ובאיזו דרך לכתוב את הציוצים הללו, כשיודעים איך לנהל אותם נכון וכיצד להשתמש בציוץ אחד כדי לקדם ציוץ אחר – מגלים שיש לרשת החברתית הזו כוח עצום.

 הקסם הגדול ביותר של הטוויטר הוא במסר ובמגע האישי עם העוקבים. ההצלחה הגדולה שלו טמונה בחשיבות של המצייץ – אך לא בחשיבות מבחינה ציבורית, אלא מבחינת הלקוח שאליו אתה פונה. כלומר: אין שום חובה להיות 'סלב' כדי לממש עד תום את הפוטנציאל של הטוויטר. צריך בסך הכל לדעת כיצד לעניין.

אנשי המקצוע המומחים של חברת לוג'יק פינג יוכלו לסייע לך בהגשמת המטרה הזו. יחד איתנו תוכל לנהל קמפיינים שיווקיים מוצלחים בטוויטר, לחשוף את מאחורי הקלעים של העסק בהתאם לרצונך ולמעשה, לפתוח לכל הלקוחות שלך ערוץ נגיש וקרוב, בו יוכלו להרגיש חלק מהחברה שלך.

 הטוויטר יוצר, על ידי התנהגות רשת נכונה והתנהלות מתאימה, מקום בו כל אדם יידע שהוא יכול לקבל ממך מידע חוב, רלוונטי ומועיל לו. אחרי שתרגיל את הלקוחות שלך לכך, אף אחד מהם לא ירצה לעזוב אותך.

וזו, אנחנו מניחים, אחת השאיפות הגדולות ביותר שלך, לא?