פרסום ממומן ב-Twitter

טוויטר היא רשת חברתית וותיקה, שיש לה מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם. בישראל, השימוש בה פחות נפוץ, לעומת רשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם. יחד עם זאת, גם בארץ יש לה קהל נאמן לא קטן, שאוהב את השימוש במסרים הקצרים והממוקדים (ציוצים) שלה. השימוש בטוויטר רווח מאוד בקרב אנשי תקשורת, אנשי ציבור, מובילי דעת קהל ומובילי תעשייה שונים. לכן, קמפיין של פרסום ממומן בטוויטר יכול להתאים מאוד לכמה סוגים שונים של עסקים, לחברות גדולות ולגורמים פרטיים. 

כוחו של ציוץ ממומן

הדרך העיקרית לפרסם בטוויטר היא באמצעות פרסום ציוץ ממומן, שנראה כמו ציוץ רגיל (Tweet) אך נשלח לקהל יעד ממוקד שמוגדר מראש. בנוסף לכך, ניתן לפרסם ציוצים ממומנים שיש להם תוכן וידאו, ולא תוכן טקסטואלי. זהו אמצעי מצוין להפצה של סרטונים שיווקיים, וסרטונים כאלה זוכים בדרך כלל בטוויטר לכמות צפיות גבוהה יותר.

כאשר מעלים לאוויר קמפיין ממומן בטוויטר, השלב הראשון הוא בחירת מטרת הקמפיין. טוויטר מציעה מספר מטרות אופציונליות, שכוללות הגברת החשיפה והמודעות למותג, צפיות בסרטונים, השגת תנועה לאתר הבית, יצירת מעורבות של משתמשים (Engagement) או הגדלת מספר העוקבים של הפרופיל שלכם. 

לאחר מכן יש להגדיר תקציב יומי לקמפיין וכן תקציב מקסימלי כולל – אם רוצים בכך. גם בטוויטר, מודל התשלום הוא PPC, מה שאומר שהתשלום מתבצע רק כאשר משתמשים מבצעים את מטרת הקמפיין (מגיבים לציוץ, נכנסים לאתר, מתחילים לעקוב אחריכם וכו’). 

מכיוון שלכל רשת חברתית יש את הכללים שלה לגבי איזה סוג של תוכן עובד ומצליח למשוך תשומת לב, כדאי להכיר טוב יותר את טוויטר לפני שמתחילים לפרסם בה. אנשי השיווק והתוכן שלנו מכירים היטב את סוג הציוצים שיוכל למשוך משתמשים, ולכן פרסום ממומן בטוויטר הוא דבר שאנו מתמחים בו ועושים היטב עבור לקוחות רבים. כדי לממש את הפוטנציאל של הפרסום בטוויטר, אנו יוצרים מודעות חכמות ששמות את הדגשים הנכונים ומצליחות להבליט את היתרונות של הלקוחות שלנו.  

הכלים שטוויטר מציעה למפרסמים

טוויטר מציעה למפרסמים כלי ניטור ומעקב מתקדמים, שמאפשרים לנו לבצע אופטימיזציה ברמה גבוהה לכל קמפיין וקמפיין. בעזרת הנתונים הסטטיסטיים שהרשת מספקת, ניתן לבצע מיקוד מאוד מדויק של קהל היעד שייחשף למודעות וגם לנתח בצורה טובה את הביצועים של הקמפיין. כך ניתן לבצע תהליך לימוד והפקת לקחים מתקדם בכל שלב שבו הקמפיין באוויר, ולטייב אותו על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. 

פרסום בטוויטר ובמדיה החברתית עם לוג’יק פינג

אם אתם רוצים לדעת אם פרסום ממומן בטוויטר יכול לעבוד גם בשבילכם, זה הזמן לקבל מאתנו ייעוץ שיווקי, שיעריך מהם הכלים שהכי מתאימים לקידום החברה שלכם כעת. אנחנו פועלים מתוך אמונה רבה ביכולות ובפוטנציאל של הלקוחות שלנו, ועושים כל מה שאנו יכולים מבחינה מקצועית כדי לקדם אותם אל עבר הצלחה רבה יותר וצמיחה עסקית משמעותית. הלקוחות שלנו הולכים אתנו יד ביד לטווח ארוך, מפני שהם יודעים שיש להם על מי לסמוך בעולם השיווק הדיגיטלי. 

הצוות המקצועי שלנו מעניק מעטפת שיווקית כוללת, החל מפרסום בטוויטר וברשתות החברתיות ועד קידום אתרים, ניתוח של אתרים קיימים ובניית אתרים חדשים. בעזרת לוג’יק פינג, גם אתם יכולים להחליט עד לאן תרצו להגיע מבחינה עסקית, ולהתחיל לממש את היעדים שלכם ביחד אתנו.

דילוג לתוכן